Termékcsere, szavatosság

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.


Szavatosság:

Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető, a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett.

Az első 6 hónapban áruházunk feladata a kifogás intézése. 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat.

Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést - lehetőség szerint 15 napon belül -biztosítunk. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét, ezen igényével keresse fel vevőszolgálatunkat.


Csere:

Kedves Vásárlónk!

Amennyiben nem vagy megelégedve a megvásárolt termékkel (nem jó a méret, nem tetszik a szín, nem egészen olyan élőben, mint a fotón volt, stb...), lehetőséged van azt visszacserélni.


A csere menete:

1. - Küldj E-Mail-t az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, amiben az alábbi információkat szükséges megadnod:

- Név

- Cím

- Vásárlásodról kapott e-mail-ben található RENDELÉSI SZÁM

- Melyik terméket mire szeretnéd cserélni


FONTOS, hogy csak az oldalon megtalálható termékek közül válassz új terméket.


2. - Munkatársunk visszajelez a regisztráción megadott elérhetőségeiden (emailen vagy telefonon)


3. - A kiválasztott új termék feladásra kerül. Az ismételt csomagküldés díja a VÁSÁRLÓT terheli.